mikasfoto

Direktlänk till inlägg 4 augusti 2013

Hellu! <3

Av mikasfoto - 4 augusti 2013 10:53

Hej!

Förlåt att jag inte bloggat på länge, vi har flyttat och jag har haft mycket att göra:(

Jag lovar att förbättra bloggandet framöver  



Idag gjorde jag en header som ni kanske ser ;)

vet någon hur man får text på själva headerbilden? (litesvårt att förklara)


Idag fyller en av mina bästa kompisar år så jag tänkte skriva lite om det  


Elin, vi har känt varandra i ca 5 år nu och du har ALLTID älskat hästar då   

Nu har jag ju flyttat men jag kommer inte glömma dig, jag kommer i håg dig, Sandra och allt vi gjort<3

Jag saknar er oändligt mycket men vi ses snart<3 hoppas du ser detta för vi kommer alltid vara som systrar<3


// eran Mika

 #födelsedag #bästis #ingenbild 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mikasfoto - 3 mars 2014 12:59

Hej! Förlåt för att jag inte skrivit på länge, jag glömde mitt lösenord? Just nu är jag sjuk och jag ser på TV i soffan? Och min kille gjorde slut i torsdags och jag har kommit över det? Mitt nya motto kommer på en bild här nere?? Jag har ialla...

Av mikasfoto - 11 januari 2014 14:01


Hellu! Förlåt för att jag inte har skrivit på länge? Men jag har haft så mycket att göra? Just nu är jag hos min moster och firar hennes födelsedag? ...

Av mikasfoto - 10 november 2013 10:36

Hellu! Jag tänkte visa några av mina favoritbilder?? ...

Av mikasfoto - 29 oktober 2013 14:21

Hellu! Just nu är jag hos Jojo?? Vi ska dansa "Just Dance 4" på Wii? här kommer en liten bild? ...

Av mikasfoto - 18 oktober 2013 22:21


Hellu! Jag satt på datorn och ville redigera några bilder och villle prova något nytt sätt. Jag laddade ner "Fotor" och gjorde ett collage:       // Mika   ...

Presentation


Tjej som gillar att fota natur och mina kompisar! :)
Älskar musik också!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards